Pappas tjej

Sitter med lille Fabbelito i soffan och kollar på tv. Det är tur att jag har honom så jag slipper sitta här helt ensam.

Var ju tvungen att skicka manda i säng så fort jag vart ute med hunden, så hon orkar upp till skolan imorgon, även om det är tråkigt när alla går och lägger sig.

Jag avskyr att vara ensam nämligen. Är inte mörkrädd eller nåt sånt så inte för det, men det är så sjukt tråkigt och det är liksom nåt som saknas när inte Peter är hemma.

Sen kanske vi ändå bara sitter i varsin soffa och kollar på tv men då är det ändå mer “rätt”. Är väl iofs himla tur att jag tycker det känns rätt när min man är hemma. Hade ju vart väldigt tokigt om jag tyckt det var bättre när han inte är hemma… Ha ha ha.

Ellie är just nu inne i en riktig “pappa-period” och frågar efter pappa säkert 20ggr om dan. När jag säger att pappa är på jobbet pekar hon utåt och härmar en bil, sötungen.

Häromdagen satt hon med min telefon och tittade på kort då hon fick se ett på sin pappa, då började hon krama telefonen och la huvudet på sned och tindrade med ögonen. Sen fick vi inte byta kort för då blev hon ilsk och skrek!

20120328-225554.jpg
Mitt största och minsta hjärta! ❤ ❤

Leave a comment