Jag är här…

…men som jag sagt så hinner jag inte riktigt med att sätta ord på det som händer i vårt liv. Inte för att de händer så väldans mycket heller för den delen. Just nu pågår det julförberedelser för fulla muggar och även om jag gjort mycket idag är det en del kvar.

Har iaf rullat nästan 400 köttbullar och slagit in nästan alla paket, handlat allt vi behöver inför själva aftonen och kokat ett par olika satser fudge. Tar lite tid när man blir avbruten mest hela tiden av de små som vill ha hjälp med något, eller bara ha uppmärksamhet en stund.

20131222-233209.jpg

20131222-233218.jpg

20131222-233227.jpg
Imorse var det adventspaket i skon igen. Sista gången för 2013 och i år har de verkligen uppskattat vår lilla jultradition. Är underbart att se deras lycka!

Nä nu ska jag sova en stund innan det är dags för morgondagens sysslor. Imorgon måste det städas rejält och så är det mera mat som ska ordnas med och, och, och… 😃

One thought on “Jag är här…

Leave a Reply

