Dove (buzzador inlägg)

Jag är buzzador, vilket innebär att jag kommer med i olika kampanjer och på så sätt får testa på produkter. Att vara buzzador är kul, men innebär också ett ansvar att visa, testa och utvärdera produkten du provar på.

Just nu har jag haft nöjet att testa på Doves hair repair schampoo och balsam. Vi har testat det i familjen och har vart nöjda med resultatet. För mig och dottern som har långt hår har skillnaden vart tydlig mot andra märken, då vi med Dove fått ett glansigare och mer livfullt hår. Blir nästan en nyklippt fräsch känsla i hårtopparna efter att ha låtit balsamet sitta i och verka en stund.

Även de personer jag delat ut prover till har vart nöjda, så det känns som att detta är en bra, prisvärd produkt som passar de flesta!

20131208-184428.jpg

Leave a Reply

