En trött en

Idag har vart en riktig trött-dag, efter en alldeles för dålig natt och tidig morgon. Jag kunde bara inte vakna utan gick hela förmiddagen och kände mig så trött så att man liksom inte orkar nånting. Som tur var blev det hyfsat väder under dagen så jag klädde på de små regnkläder och vi gick ut. Frisk luft och sol hjälper mot det mesta.

20131102-221342.jpg

20131102-221358.jpg

20131102-221408.jpg

20131102-221418.jpg
Idag fick ingen av dem sova, så eftermiddagen blev lite kämpig. Inte så de var griniga men man kan inte släppa blicken från dom ens en sekund för då kan de ha gått och lagt sig och somnat nånstans. Klockan sex var det precis vad som hände med Ellie. Jag trodde Manda kollade henne men så var det inte, utan hon hade rullat in sig i sitt täcke och lagt sig på deras bord och somnat. Tur klockan hunnit bli såpass iaf, så det var bara att ta på henne pyjamasen och lägga henne i sängen. När Nolia och Fabian såg att hon fick gå och sova, ville de med och kvart över sov de alla tre.

Fabian har vart vaken ett antal gånger redan, men jag hoppas ändå på en bättre natt så jag kan få sova litegrann. Är hundpromenaden kvar för kvällen nu och sedan ska jag krypa ner. Klipper nästan i ögonlocken så det ska bli riktigt skönt!

2 thoughts on “En trött en

  1. Hejhej. Jodå det är ok med oss, varit lite mycket på kort tid bara. Jag tänkte skriva innan idag att det är ok med Hjalmar, hans utslag är nästan borta. Men nu i eftermiddag har han klagat på att han har ont bak i ryggen så Paul har åkt in med honom, sjukdomen kan ju sätta sig på njurarna. Lika bra att få det kollat, han brukar inte klaga att han har ont någonstanns…Bara att vänta och se helt enkelt. Men annars är det ganska så bra som sagt, vi kämpar på.

    Skönt att det är bra med er 🙂 Kram

Leave a Reply

