Regn, regn, regn

Vilket väder vi har här idag, så mycket storm har vi inte fått än, men regn däremot. Det smattrar nåt vansinnigt mot rutorna och hela dagen har det vart mörkt och grått. Vi åkte till skogen i full regnmundering och gick en liten promenad tillsammans med Anna och Emma men sedan har vi allt vackert fått hålla oss inne.

20131028-213716.jpg

20131028-213727.jpg
En mysdag med andra ord och jag har fått gjort mycket hemma. Kört en maskin tvätt och vikt de två jag körde igår. Städat hela köket och gjort rent i skåp och på bänkar. Hela skafferiet är i ordning och allt är i burkar uppmärkta med innehåll. Lättöverskådligt och snyggt! Känns riktigt skönt att få de gjort.

Nu ska jag försöka ta mig ut med hunden i ös regnet och sedan krypa ner i sängen. Är så trött och i akut behov av vila egentligen. Känner i hela kroppen att jag skulle behöva en andningspaus men tyvärr är det bara att köra på och se glad ut. Det går väl över nångång!

Leave a Reply

