Inatt var det…

…slarv igen och så trött man känner sig direkt. Även barnen har vart trötta och griniga idag och inget har riktigt passat. Vi åkte in till Edet och hälsade på morfar i verkstaden en stund, och sen hem till Anna på en kopp kaffe innan vi hämtade Sander på skolan, och när vi kom hem kände sig tjejerna redo för sängen. Ellie bytte om till pyjamas, och när jag sa att man inte kunde lägga dig än svarade hon att hon ville vara färdig. Snacka om att längta efter kudden.

20131021-221144.jpg

20131021-221209.jpg
Hos morfar i verkstan finns mycket kul att kika på. Fast Nolia vågade sig inte upp i traktorn, och Fabian ville mest köra “fyling”!

Vid fem gick Ellie och Nolia och la sig och jag satte på Pippi en stund. Jag stod bredvid för att de inte skulle somna, men tjugo över fem ropade Fabian från köket och jag skulle bara skynda mig dit och hjälpa honom men när jag kom tillbaka stensov båda två… Får väl se hur natten blir efter att ha somnat redan på eftermiddagen. Nu ska iaf jag gå och sova så jag får lite sömn. Man blir så trött i det här regnrusket vi haft idag. Blir aldrig riktigt ljust och kallt är det med. Uscha!

Leave a Reply

