Sköna söndag!

Dom sov inatt med, kan ni tänka er va! De somnade runt halv åtta, och sov sedan till 6:50 utan ett knyst! Snälla, snälla låt det fortsätta. Jag la mig inne hos dom och vi satte på en film en stund, innan vi gick upp. Det blir verkligen en otrolig skillnad när man plötsligt får sova, mot förut när det knappt blivit en timmes sammanhängande. Dom blir såklart också så mycket gladare och piggare på dagen och orkar mer.

20131020-221002.jpg
Vi njöt av en härlig frukost imorse. Var regn och rusk ute och då är det extra skönt att sitta länge med kaffet. Barnen lekte bra hela förmiddagen och jag kunde plocka och städa lite. Anna ringde och frågade om vi inte kunde äta middag hos dom idag, och att slippa ifrån middags görat en dag tackar jag inte nej till. Så vid fyra satte vi oss i bilen och åkte till dukat bord, och där blev vi sen kvar till strax efter halv nio.

20131020-221429.jpg
Jätte god mat, och absolut lchf vänlig. Det är då skönt när man kommer bort och det är mat vi äter, utan massa mjöl & socker. Vi blev som sagt kvar länge sen. Jag och Anna började leka kurragömma med alla barn och de små skrattade så de tjöt när dom blev hittade. Fabian ville att vi skulle gömma oss i badkaret varje gång, ha ha. Barnen (de små) hoppade sen i badkaret och tog ett bad innan de kröp upp i soffan med oss.

20131020-222033.jpg
Vi tänkte åkt hem men insåg att vi inte skulle hinna innan solsidan så vi fick stanna och kolla på det med. Ellie var så trött så när det var slut och vi gick ut i hallen la hon sig och somnade på hallmattan innan jag fått på henne skorna. Var bara att klä av dom och lägga dom när vi kom hem.

Nu är det väl strax natten för mig med. Måndag imorgon igen och då får vi se vad den här veckan för med sig!

Leave a Reply

